środa, 14 stycznia 2015

Wybór warty świeczki

 Wybór warty świeczki ...



Z rozpoczęciem mojego bloga, chciałabym pokazać jaka miała niespodzianka spotkała mnie dzisiejszego dnia ( ale może opowiem od samego początku).
Pewnego dnia zaczęłam interesować się próbkami, próbeczkami  oraz innym różnościami. Postanowiłam logować się na wszystkie możliwe portale, które poszukują osób chętnych do testowania  ich produktu. Przez dłuższy czas nie było żadnego odzewu, aż nagle w poniedziałek otrzymałam maila z cudowną jak dla mnie treścią. "Drogi Testerze" po przeczytaniu tych dwóch słów uśmiech z mojej twarzy nie znikał. Przekonałam się, że jednak można zostać testerem i wybór jest warty świeczki.
Przechodząc do sedna sprawy chciała pokazać, jaki zestaw świeczek otrzymałam dzisiaj od Biedronki.
Otrzymałam paczkę, w której znajdowało się osiem zestawów podgrzewaczy zapachowych do przetestowania :

Narzissus,
Coco Charlene,
Angels Wings,
Blue Air,
Aphrodisiac,
Luxury Touch,
Milion Dreams,
oraz Specjal Night

Ja już odnalazłam swój ulubiony zapach. Mam nadzieję, że trafi on do sieci sklepów Biedronka.


https://www.testujemy.biedronka.pl/index


3 komentarze:

  1. Super :)! Czyli testowanie rozpoczęte :)! Pozdrawiam i życzę mnóstwa ciekawych akcji! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) który zapach jest Twoim faworytem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się aż 3 warianty zapachowe, ale musiałam wybrać i stawiam na zapach o nazwie Blue Air ;)

    OdpowiedzUsuń