środa, 11 marca 2015

BoboVita

W poniedziałek spotkała mnie miła niespodzianka od portalu BoboVita. Otrzymałam fajnie wyglądające pudełko, w którym znalazłam przydatne porady dla mnie i smaczne rzeczy dla mojego małego niejadka.




Po otworzeniu pudełka (z ogromną ciekawością ) w środku znalazły się następujące rzeczy :



1. Poradnik dotyczący żywienia małego dziecka z planem 5 kroków urozmaicenia diety oraz schematem żywienia 2014.
2. Dwa kupony na bezpłatne próbki mleka Bebilon2 dla mnie i do przekazania znajomej mamie.



3. Słoiczek BoboVita pierwsza łyżeczka (marchew+ woda) 125g
4.Kaszka mleczna ryżowo-kukurydziana po 4 miesiącu (23g)


Taki bezpłatny zestaw można zamówić na stronie https://www.bobovita.pl/
Portal proponuje nam również konkurs Regularne zbożowe śniadania - dobre przyzwyczajenie ! Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na  https://www.bobovita.pl/home/klub/konkursy/regularne-zbozowe-sniadanko/
Konkurs trwa tylko do dzisiaj!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz