poniedziałek, 20 lipca 2015

Bebiko Junior


Parę dni temu odwiedzając swój profil na bebiklub zobaczyłam , że można zamówić darmowe próbki mleka Bebiko Junior. Niestety ja już nie mogłam na swoim profilu zmienić tego, że chcę otrzymać takie saszetki z mlekiem, ponieważ zrobiłam to już jakiś czas temu (11.03.2015) a mleka jak nie było tak nie ma.... Postanowiłam napisać do ekspertów czy jest możliwość ponownej wysyłki próbek mleka. Szybko otrzymałam odpowiedź, w której została potwierdzona wysyłka mleka.
Dzisiaj otrzymałam miłą dla mnie niespodziankę, ponieważ nie otrzymałam tak jak zwykle saszetek, w których znajdowało się mleko. W paczce od bebiklubu otrzymałam całe opakowanie mleka Bebiko Junior 3 NutriFlor+ !


Teraz mleko Bebiko Junior znajdziemy w nowym opakowaniu, które jeszcze lepiej informuje o tym, jak ważna jest troska o zdrowie brzuszków małych dzieci.




Bebiko Junior 3 NutriFlor + to mleko, którego formuła wspiera rozwój Naszego dziecka:

* opatentowana kompozycja błonnika GOS/FOS dla zdrowej flory bakteryjnej w jelitach
* wapń i witamina D dla mocnych kości,
* kwas omega- 3 dla rozwoju mózgu i żelazo dla rozwoju poznawczego


 Chcesz wiedzieć w jaki sposób wspierać prawidłowy rozwój Naszych dzieci? Skontaktuj się z ekspertami Bebiklubu.


Zadzwoń : 801-16-5555 (opłata zgodna z cennikiem operatora)
Wyślij wiadomość wchodząc na www.BebiKlub.pl
Porozmawiaj na czacie www.BebiKlub.pl




Portal nie tylko oferuje pomoc w sprawach żywienia czy rozwoju Naszych dzieci. BebiKlub przygotowuje dla Nas konkursy z świetnymi nagrodami.
( Sama wzięłam udział w konkursach przygotowanych przez ten portal i udało mi się zdobyć na prawdę fajne nagrody )
 Serdecznie polecam i zapraszam na : https://www.bebiklub.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz