poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Palmolive Aroma Sensations

Dzisiaj otrzymałam paczkę, w której znajdowały się żele pod prysznic Palmolive Aroma Sensations.
 Jestem bardzo zaskoczona (bardzo mile zaskoczona) ponieważ do wielkiego testu żeli pod prysznic Palmolive Aroma Sensations zgłosiłam się już jakiś czas temu. Nie otrzymałam żadnej wiadomości, że to właśnie ja będę je testować..
Żele są już u mnie i muszę powiedzieć, że jestem bardzo ciekawa  czy są one tak dobre jak piszą o nich na stronie, a piszą....


Produkty do kąpieli i pod prysznic Palmolive Aroma Sensations to prawdziwa rozkosz dla zmysłów. Daj się ponieść różnorodności zmysłowych zapachów, olejków eterycznych i konsystencji, które pomogą wprawić Cię w nastrój, na który masz ochotę."

  Odkryj nową linię żeli pod prysznic Palmolive Aroma Sensations, która kusi zmysłowymi zapachami, soczystymi, intensywnymi kolorami i różnorodnymi konsystencjami. 
  Wanilia bourbon, pitaja, hibiskus, werbena to tylko niektóre z egzotycznych składników, jakie możesz w niej odnaleźć. Wszystko po to, abyś mogła wybierać nastrój dla siebie każdego dnia.





W pacce było sześć żeli :

* Palmolive Aroma Sensations so RELAXED lawenda, kardamon i  ylang-ylang ( 500ml)
* Palmolive Aroma Sensations so DYNAMIC  werbena, mandarynka i kwiat pomarańczy (500ml)
* Palmolive Aroma Sensations feel GLAMOROUS jeżyna, pitaja i wanilia Bourbon (500ml)
* Palmolive Aroma Sensations feel MASSAGE aloes, sól z Morza Martwego i mięta wodna (500ml)
* Palmolive Aroma Sensations feel GOOD neroli, mango i plumeria (500ml)
* Palmolive Aroma Sensations so VIBRANT imbir, jagody goji i hibiskus (500ml)


Ja już dzisiaj dam się ponieść zmysłowym zapachom żeli Palmolive Aroma Sensations , a który przypadnie mi najbardziej do gustu.. napiszę po :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję ! Mi nie udało się dostać do kampanii. Napisz jak sprawują się żele i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Żele sprawują się świetnie, dobrze się pienią , bardzo ładnie pachną ( po wyjściu spod prysznica nadal czuć świeży i przyjemy zapach). Jestem bardzo zadowolona z nich.Żele są jak najbardziej godne polecenia!! :)

      Usuń