czwartek, 21 maja 2015

Perlux


Wczoraj do moich drzwi zapukał kurier z moją pierwszą paczką ambasadorki od Streetcom. Po odebraniu i szybkim (bardzo szybkim) otworzeniu przesyłki z foli moim oczom ukazało się dość sporych rozmiarów pudełko z kolorowymi nadrukami, które spodobały się nie tylko mi , ale także mojej małej Kornelii :)


W środku opakowania znajdowały się perły piorące firmy Perlux do białego i koloru, a także przewodnik ambasadorki, ulotki i próbki środka piorącego do rozdania znajomym. 


Część pereł piorących Perlux do białego prania dla znajomych już rozdana, teraz czekam na ich opinie na temat produktu. W każdej próbce znajdowały się dwie perły piorące.
Stosujemy je w zależności od zabrudzenia naszego prania. Jedna perła równa się jedno pranie przy małym stopniu zabrudzenia, a dwie przy średnim zabrudzeniu i średnio twardej wodzie.



 Tak jak wcześniej wspominałam otrzymałam również przewodnik ambasadorki i ulotki na temat pereł piorących Perlux, które rozdaje znajomym wraz z produktem do testowania.








 Otrzymałam pełnowartościowe produkty do prania białego i kolorów.W opakowaniu do prania białego otrzymałam 24 perły, a do prania kolorów 16 pereł piorących.

Dlaczego Perlux to najskuteczniejsze perły piorące dostępne na rynku?
W niezależnym badaniu sprawdzono skuteczność pereł piorących Perlux oraz innych produktów z półki premium pod względem skuteczności w zwalczaniu najczęściej występujących i najtrudniejszych plam z :
*herbaty,
*czerwonego wina,
*pomidora,
*sosu mięsnego,
*kiwi,
*trawy,
*białka.
Wyniki badania są jednoznaczne. Perlux najlepiej sprawdził się usuwaniu trudnych plam!
Zastanawiasz się dlaczego? Perlux zawiera aktywne związki, które skutecznie usuwają zarówno codzienne zabrudzenia, jak i trudne, zaschnięte plamy w temperaturze stopni Celsiusza. 

Perły piorące Perlux to połączenie dwóch środków piorących. Łączą w sobie tradycyjny proszek do prania oraz żel piorący.

Zalety pereł piorących Perlux:

*długotrwały i przyjemny zapach,
* najskuteczniejszy w działaniu,
*połączenie proszku i żelu,
*ochrona przed kamieniem,
*ochrona koloru tkanin,
*bezpieczny dla alergików,
*łatwość w zastosowaniu: jedna perła = jedno pranie,
*wybielanie i ochrona tkaniny przed szarzeniem,
*produkt polski,
*dodatek odplamiacza.

Czy aby to wszystko jest prawdą? Obiecuję, że osobiście przetestuję to na swoim praniu i wszystko dokładnie opiszę.

1 komentarz:

  1. Gratuluje pierwszej paczuszki :) u mnie nie wiele więcej bo to druga, ale jestem przeszczęśliwa, uwielbiam testować, dzielić się i opowiadać :) a taka pokaźna paczka w pełni na to pozwala. Polecam użycie #Perlux nawet do ubranek dla dzieci :) nie widzę negatywów, łatwo, tanio a to kilka środków w jednym pranie pachnące i czyste a do tego pralka będzie miała dłuższy żywot ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://skydiving87.blog.pl/2015/05/19/streetcom-w-drugiej-odslonie-perlux/

    OdpowiedzUsuń