piątek, 22 maja 2015

Pierwsze wrażenie

Wczoraj obiecałam, że zdam relację z pierwszego prania perłami Perlux. Dzisiaj robiłam pranie i powiem wam, że jestem zachwycona tymi perłami piorącymi, ale może wszystko od początku.


Jestem mamą prawie rocznej Kornelki , która jak każdy bobas uwielbia być brudna. No ale jak to mówią brudne dziecko, to szczęśliwe dziecko.. Co za tym idzie baaardzo dużo plam po zupkach, deserkach, kaszkach itd. Dzisiaj robiąc pranie postanowiłam użyć pereł Perlux i jestem zachwycona. Perły spisały się na piątkę, a nawet szóstkę. Nasze pranie jest czyste, ślicznie pachnie, tkaniny są delikatne w dotyku , a to wszystko za sprawą jednej małej perełki do prania Perlux.




Przypomnę wszystkim, że perły piorące Perlux to połączenie tradycyjnego proszku do prania i żelu.
 Świetny i łatwy sposób na pranie, wystarczy jedna perła dzięki której mamy czyste i pachnące pranie. :)


Polecam wszystkim perły Perlux, moim zdaniem są to najlepsze perły na rynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz