czwartek, 14 stycznia 2016

Coś się kroi na obiad !!


Krajanki WINIARY już u mnie. Przed chwilą otrzymałam przesyłkę i od razu ją otworzyłam. Moim oczom ukazało się świetne pudełko przypominające skrzynie, a w niej mnóstwo niespodzianek.



W środku znalazłam : 5 sztuk krajanki buraczkowej, 5 sztuk krajanki ogórkowej, 5 sztuk krajanki warzywnej, każda po 250g, a także ulotki dla znajomych  i przewodnik skrojony dla ambasadorki, w którym są porady i przepisy.


Ulotki, które mogę rozdać swoim znajomym, są na prawdę pomysłowe. Możemy na nich znaleźć opis każdej krajanki, a także przepis na Barszcz ukraiński z krajanką buraczkową.



Barszcz ukraiński z Krajanką Buraczkową

składniki:
* 250g białej kapusty,
* 500g ziemniaków,
* puszka białej fasoli konserwowej,
*100g wędzonego boczku,
* 2L wywaru mięsnego bez soli i przypraw lub 1-2 kostki drobiowej,
*50 ml kwaśnej śmietany 18%,
*natka pietruszki bądź koperek,
    * Krajanka Buraczkowa WINIARY,


Sposób przygotowania:
1. Krajankę buraczkową przygotuj według przepisu na opakowaniu bądź ulotce,
2 .Kapustę i ziemniaki pokrój w kostkę,
3. Fasolę odsącz z zalewy,
4. Kapustę, ziemniaki, fasolę i boczek dodaj do Krajanki Buraczkowej. Zagotuj.
5. Zupę dopraw śmietaną,
6. Przed podaniem możesz posypać pietruszką lub koperkiem.



Ja swoją przygodę z Krajankami WINIARY rozpocznę dopiero jutro. Postaram się opisać wszystko szczegółowo w kolejnym poście.


Wszystkim, którzy testują nowe Krajanki życzę przyjemnego i smacznego testowania!!



2 komentarze: