sobota, 23 stycznia 2016

Krajanka ogórkowa Winiary

Ostatnio w mojej kuchni gościła Krajanka ogórkowa.

Do przygotowania zupy potrzebne było:

* 1 opakowanie Krajanki ogórkowej,
* 2 litry bulionu mięsnego bez soli i przypraw lub 1-2 kostki drobiowej
* 500 g obranych ziemniaków,
* 50ml kwaśnej śmietany 18%

wykonanie:

1. ziemniaki pokroić w kostkę,
2. Do garnka wlać 2 litry bulionu mięsnego bez przypraw i soli, dodaj ziemniaki. gotować  do miękkości około 10 minut. Dodać zawartość opakowania. gotować przez 2-3 minut.
3. Śmietanę połączyć z 100 ml gorącej zupy, wymieszać i wlać do garnka.

Ja do swojej zupy dodałam jeszcze marchewkę.


Powiem Wam, że zupa na prawdę wychodzi smaczna, czuć w niej przyprawy , a przede wszystkim ogórki.. :)


1 komentarz:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami. Bardzo ładnie pachnie. Krajanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapuśniaczku równie pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może przez to , że z ogórków konserwowych , a za tymi to ja nie przepadam natomiast mężowi bardzo smakowała . Produkt okazał się fajny i godzien uwagi.

    OdpowiedzUsuń