piątek, 13 stycznia 2017

To znowu ja :)

Po długiej, a raczej bardzo długiej przerwie wracam do Was  :) Przez ten okres, który mnie nie było, pojawiło się kilka testów i nawet konkurs, który wygrałam :)


Obecnie jestem w kampanii organizowanej przez Streetcom. Jest to kampania dotycząca krokerów z firmy Indykpol.
Opowiem Wam o niej szybciutko. Są dwa warianty: pierwszy z nich to Krokery z indyka, drugie to Krokery drobiowo-wieprzowe. W opakowaniu znajduje się sześć sztuk krokietów, są one szybkim sposobem na przygotowanie obiadu.

Można je bardzo szybko i łatwo przygotować, wystarczy je podgrzać na patelni, w mikrofalówce lub piekarniku prze kila minut i są gotowe. Moi domownicy mają podzielone zdanie co do krokerów z Indypola. Jednym smakują innym nie :) ( nie każdemu się dogodzi:) )

Ja niestety miałam tylko możliwość spróbować jednej wersji smakowej, tej z indykiem. Dlatego nie mogę wypowiedzieć się na temat tej drugiej.

Niżej podaję link do streetcom jakby ktoś miał ochotę się zapiać i testować :)

http://streetcom.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz