sobota, 15 kwietnia 2017

Monte kaszka

Mam zaszczyt brać udział w kampanii Monte Kaszka przygotowanej przez trnd Polska. 


Monte Kaszka 

Pyszne połączenie dwóch warstw pożywnej kaszki - czekoladowo - orzechowej i mlecznej. Monte kaszka to nowość w asortymencie Zott Polska, dostępne od września 2016. Zawiera semolinę powstałą z pszenicy durum. Wartościowy dodatek do codziennej diety. Dostępne są w multipaku 6x55g. 

Od trnd Polska otrzymałam przesyłkę w której znalazłam:
* Badanie na temat opinii,
* poradnik ambasadora ,
* magnes na lodówkę z listą zakupów,
 
W sklepach w mojej okolicy nie ma Monte kaszki, ale jeden z zaprzyjaźnionych sklepów zamówi je specjalnie dla mnie. Jestem im bardzo wdzięczna, za to że już niedługo moje dziecko, ja i inni znajomi oraz ich dzieci będą mogły spróbować tej kaszki. Na pewno podzielę się swoją opinią na jej temat. 

Jeśli ktoś miałby ochotę brać udział w testach, zapraszam na https://www.trnd.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz