piątek, 28 kwietnia 2017

Kapsułki do prania Vizir 3-in-1

Kwiecień to dla mnie wyjątkowy czas, ponieważ biorę udział aż w trzech testach na raz :) Kolejne, rzeczy które będę testowała to kapsułki do prania Vizir oraz Danonki ( o nich już w kolejnym poście).

Kampania związana z kapsułkami do prania marki Vizir 3-in-1 została zorganizowana przez Everyday Me.

W paczce, którą otrzymałam od tego portalu znalazło się :

* 1 opakowanie kapsułek do prania dla mnie,
* przewodnik projektu,
* książeczka "badanie opinii"
* 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh,
*15 ulotek Vizir


 W opakowaniu, które było przeznaczona dla mnie było 17 kapsułek piorących Vizir 3-in-1. Bardzo ucieszyłam się z tej kampanii ponieważ od jakiegoś czasu używam tych właśnie kapsułek i jestem z nich bardzo zadowolona. Kapsułki Vizir w połączeniu z płynem do płukania Lenor tworzą piękny i długotrwały zapach moich ubrań.


 Jedna kapsułka wystarcza do wyprania aż 5 kg ubrań.

Kapsułki Vizir możemy znaleźć w trzech wariantach zapachowych :
*Alpine Fresh,
* Touch of Lenor Freshness,
* Sensitive,

Osobiście wybieram pierwszy wariant zapachowy, dla mnie jest on najlepszy.








Właściwości i zalety kapsułek do prania Vizir 3-in-1

* Kompaktowe: łatwe w przechowywaniu i transporcie,

*Gotowe do działania:  łatwo się rozpuszcza i zaczyna szybko działać

*Nowoczesne: przyjemny design, który docenisz w swojej łazience,

*Wydajne: 1 mała kapsułka wypierze 5 kg ubrań,


* Niezawodne: łatwe dozowanie,

*Uniwersalne: odpowiednie do tkanin białych i kolorowych,

*Potrójne działanie: pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz